Wednesday 28 August 2013

Tucen .

Assalamualaikum semua .

actually , xtau nak hupdate blog ni pasal ape , kang merapu kang melalut panjang pulak ai aku ni .
so , baek aku duk diam-diam an ? haha .

today , abang aku bawak balek tucen . haiyooooo xbulis ah tgok tucen , rase nak cium-cium jekk . 
awal-awal abang aku dah text , nk bawak balek tucen .

Oh perasaaan excitednye aku Allah je tahu ! huhu 
lama da kot da xbela tucen , rindu nak tgok tucen tido atas beg , atas aku sndrik . 
teringat mase aku kecik-kecik . err, xlah kecik sangat un rasenya . mase skolah rendah smpai la skolah menengah aku bela tucen . 

bangun-bangun pagi kadang-kadang tucen tido kat sebelah . sejuk . pastu aku un balut tucen ngan selimut aku . huihh comeyy je . geram tau nengokknye . kene la cium banyak2 tucen tu ngan aku . 

HAHAHAHHAHAHA ! 

bila abang bawak balek tu , tucen tu takot , sian dye . abang aku ni suke marah-marah tucen , tapi dye sayang . haiyo . 

aku un marah la balek abang aku . tucen tu takot ah , hisss . aku un belai-belai tucen tu . sian sangat , nmpak la dye takot , sebab tempat baru an . 

pastu akak aku yang xsuke tucen un ckap , adik , xyah maen la tucen tu . bahaye nnti jangkit penyakit kang . 
tambah ngan mak sdare aku pulak ckap , xyah la , g letak balek tempat dye .

aku un ckap , knape sume orang xpham adik suke tucen T.T . huhu rase nak nanges je . aku paham sume bimbang kang xpsal jangkit ngan tucen tu . 

so , aku un g amek shower , amek tucen tu masuk toilet . mandikan tucen tu . kene cakar tu normal la . tahan je la . haha . so, aku un xsure abang aku nk g letak balek kat tempat dye or x. at least , kalo abang ak g letak balek un ak xla sedih sangat , sebab da mandikan dye xd. arap tucen tu xmaen kotor da .

aku xtau la , minat aku ngan tucen ni xboleh nak wat pe . i just cant stop loving that creature . dats y salah satu impian aku is , bukak rumah untuk tucen-tucen . huhu . harap sangat impian ni aku dapat capai .

so , untuk aku capai impian ni , kene la blaja betol-betol . carik keje , kumpul duit untuk bukak rumah tucen. hihi hooyeahh ! 

" tucen-tucen , tunggu ye, nnti kite jumpa ! "

okay la , da xtau nak merapu ape . ni pon saje nak luah perasaan sebab xley jage tucen . haha

annyeongg , assalamualaikum semua :)



No comments:

Post a Comment