Monday 5 August 2013

Al-Quran Medina :)

Assalamualaikum semua . Happy Ramadhan . Bape hari lagi tinggal bulan Ramadhan ni . huhu .

My wishlist da boleh potong satu ! hewwheww . even xdapat rainbow al - Quran pon, tapi last minute tu hati berkenan yang ni pulak . hehe . xpe la , rainbow tu nnti untuk hantaran . ekekeke . gatai .

Kelebihan Al-Quran Medina ni an banyak sangat . kita boleh bawak ke mana-mana sahaja . portable okay . sebab dye kecik . so , senang kita nak bwak g kelas . comel pulak tu an . actually ade banyak colour . tapi aku sedih sebab xdapat color turqoise sebab stok terhad . dapat color kuning un alhamdulillah . hehe . ada tajwid . senang kita nak refer tauuuu . terjemahan dye un senang nak faham .  boleh la , kalo xdek keje an , banyak mase lapang . xsalah kita bukak dan bace terjemahan dye . boleh la kite faham ape la yang kita duk bace selama nie :) . Al-Quran Medina ni act auntie aku yang sponsor . hikhikhik lotsa thanks ! sayangg che ngah ! hahaha

ni haa yang aku punya :


Okay la , da tercapai impian aku yang nie satu . still banyak lagi yang aku idamkan . in sya Allah akan berusaha supaya tercapai ! hihi . stop kat sini dulu la , lenkali jumpa lagi u olls . annyeongg . Assalamualaikum .

2 comments:

  1. untunglerrrr.dah lama kita teringin nak beli Quran Medina ni tapi sayang yg lama ni :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe , zah xdek ag yg terjemahan . yg ade kat umah ni un besar & tebal sangat. susah nak bwak mane2 . kalo kim da ade, gune la dlu yg tu . nnti tnggu hantaran kawen eh :P haha

      Delete