Wednesday 6 February 2013

. Siblings .

Assalamualaikum semuaaaa :)

ahaaa ! excited x tgok title tu ? bout siblings . hehe .

*mood sedih* 

even u make me cry or whatsoever , u r still my sis/bro :')


btw , nape mood sedih ea ?
NAK TAU x ?

 sebab wedding sis aku da dekat , means shes gonna stay at her mother in law's house . 
sape yang x sedih kan ? 

teman yang gurau , gaduh nanti da jauh :( .
my sis aku yang nak kawen nie actually akak sulung . 
so, xpernah lagi merasakan kehilangan tu . 

am i too emotional ? no right . 
biasa laa , perempuan . sayang sangat kot . 

dalam hati aku ni menjerit , " xnak la share love ngan sape2 " .
ish , tamak lak aku -_-

semalam , borak2 ngan kakak yg second .

                                              me : nanti kalo ah da kawen ,  ah nak duk ngan sape ?    *name sis = ah *
sis (ah) : ah duk ngan hubby ah la . knape ?

me : alaa , then adik ?
sis (ah) : adik duk ngan laki adik la . 

me : tapi , tapi , adik x pikir un lagi sal kawen. (even umo 20) 
sis (ah) : adik da besar da , bukannye ah lari . still akan jumpe family .

but still, 

aku rase berat hati nak lepaskan akak n abang aku . 
me loves them so much :( .

tapi , nak buat macam mane kan . 
nanti akak abang kawen jugak . 

me ? ntah la . nak study dulu . xpikir lagi sal kawen nie .
tapi still, readers ? doakan jodoh aku baek2 ye , dapat bimbing aku terus ke jannah :') .

okay , i got short text from uncle GOOGLE . hehe . 'bout siblings . here you go .

" To the outside world, we all grow old. But not to brothers and sisters. We know each other as we always were. We know each other's hearts. We share private family jokes. We remember family feuds and secrets, family griefs and joys. We live outside the touch of time. " 

#means , i'm always be ur adik . young n sweet . ihiks :DD

aku rase cukup la kot entry kali nie , just nak share feeling yg a bit moody je . hihi

so goodbye . *lambai2 tangan*

Assalamualaikum :)




No comments:

Post a Comment